13 iulie 2010

Samfest


A trecut si Samfest-ul de anul acesta, cu bune si rele. La categoria plusur stau organizatorii care au reusit sa aduca anul acesta formatii cu nume mari si formatii consacrate sau in curs de afirmare pe taram mioritic.Programul a fost in asa fel montat incat sa multumeasca toate gusturile in ale metalelor.
Joi, 8 iulie
Majestic
Halley
Hetkoznapicsalodasok
Luna Amară
Antract
Necrovile
Catamenia

Vineri, 9 iulie
Stand Alone
Ashaena
Spiritual Ravishment
Dirty Shirt
Altar
God
Ektomorf

Sâmbătă, 10 iulie
Crash
The Aim
Skullp
Smog
Indian Fall
Agathodaimon
Moonspell

Eu unul am optat pt ziua de sambata, cu toate ca mi-ar fi placut sa-i vad pe Catamenia sau pe God, pe Ashaena sau pe Ektomorf.
Deziluzia cea mai mare a fost lipsa publicului. Putini, chiar prea putini, umilitor pt formatii ca Moonspell ori Agathodaimon, dar care spre lauda lor au executat show-uri ca la carte.





MOONSPELL
no comment...
chiar daca le-a luat aproape o ora pana si-au reglat instrumentele si au aranjat scena, lucru sacaitor pt oboseala si berea acumulata de publicul adorator de metale, lucru ce s-a intamplat pe la 2 noaptea, au intrat in forta si au executat un concert pe masura valorii lor. Grandiosi, Ribeiro&co. ne-au trecut prin toate marile lor hituri. Au interactionat cu publicul si au revenit pe scena dupa finalizarea showuli cu inca trei piese. Si daca Fernando Ribeiro nu a venit cu mantia sa de vampir, nu a uitat sa ne demonstreze calitatile sale la tobe, batand impreuna cu Gaspar la finalul piesei Alma Mater.
intr-un cuvant ...excelent








AGATHODAIMON
m-a incantat prestatia nemtilor, muzica in forta, directa, la obiect...dar cu putina caldura...au existat si piesele in romana, iar pe Stindardul Blasfemiei publicul a fost in delir...un concert reusit...merita vazuta aceasta trupa, chiar daca nu mai are acea savoare de acum cativa ani





INDIAN FALL
recunosc, nu am fost curios de aceasta formatie niciodata, dar dupa ce i-am vazut la Samfest mi-am schimbat parerea...o trupa excelenta ce trebuie urmarita...chiar suna bine..To Lose Faith mi-a placut cel mai mult



SMOG
energie, forta, agitatie si atat



SKULLP
superba trupa, de la sound la costumatie si la prezenta scenica Skullp a impresionat si a fost prima formatie ce a reusit sa ridice oamenii de la mese si sa-i apropie de scena...daca aveti ocazia sa vedeti pe undeva Skullp, nu-i ratati...



THE AIM
cea mai slaba formatie din festival...in timp ce au cantat, in fata scenei s-au adunat cam 10 oameni



CRASH
nu prea deosebiti, dar buni pt deschideri...au produs ceva headbanging

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu