04 iulie 2011

Prieteni (Echipa TABB)

Luna aceasta se implinesc 5 ani de cand ne-am cunoscut.Era o dimineata placuta de vara, din aceea care parca vroia sa-ti asigure cat de multa racoare ar putea, pt. a-ti face plinul in vederea caniculei ce are sa vina pe parcursul zilei.
Eram in Trenul Rapid Viena(Budapesta)-Bucuresti si nu mai era mult pana la Sinaia, acolo unde aveam sa cobor, pt. a participa la Practica de vara a Facultatii de Geografie. Atunci, acolo pe culoarul vagonului, l-am cunoscut pe Toni. Cum care Toni?
Toni Montana din Baia Mare. Avea sa ne imprietenim repede, iar palinca cu care ne cinsteam, apoi, in gara din Sinaia, nu a facut altceva decat sa destinda atmosfera printre studentii care veneau si care aveau cu ei prin bagaje, o portie considerabila de trac.
Nu dupa mult timp si cateva gatlejuri de palinca, a aparut si Ileana. O colega, care s-a integrat automat in peisajul nostru. Bine-nteles, Toni si Ileana se stiau, asa ca buna dispozitie avea sa continue, pe fondul discutiilor pe teme de geografie si nu numai, suplimentate cu nelipsita apa de foc, ce avea sa ne fie indrumatoare pe parcursul celor trei ani de practica.
Echipa s-a definitivat si cu ultimul membru al ei, dar nu cel din urma. O data cu sosirea unui tren din Brasov ni s-a alaturat si Marius cel mai tanar echipier al Team-ului.
Aveam sa impartim o camera in Sinaia in acea vara, apoi una in Orsova si un cort la Ponoare in Mehedinti anul urmator si inca cateva locatii in ultimul an la Geoagiu si Orastie.
Dar nu ne-a legat doar spatiul in care am dormit. Au mai fost pasiunile comune pt Geografie si munte, concursul pt. a bea cele mai multe sortimente de bere, glumele care nu ne lasau sa dormim noaptea, fotografia... Practic am fost o echipa si nu ori care, ci Echipa TABB (PRIETENII STIU DE CE).
Va mai aduceti aminte mamaliga lui Toni, sau numele strazii pe care am cartografiat-o? Sau mai stiti cand am facut tortilla sau cand am baut Guinness la Irish Pub?
Ce bine a fost cand ne-am reintalnit in Gara din Orsova si ce trist cand ne-am despartit, terasa noastra la Golful Cerna, poze cu ciulini sau Toni cand ai facut lumina in gara din Timisoara ori cand ne-am bucurat de Mythos "o bere de te ... pe tine". A fost si Rosia Montana, apoi Detunatele si cate si mai cate...
Au trecut 5 ani. Fiecare dintre noi am mers pe drumuri distincte, dar ne-a ramas pasiunea, speranta si prietenia.
Mi-e dor de voi prieteni.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu